Garantie

Termenul de garantie comerciala

In perioada de garantie, furnizorul garanteaza buna functionare a produselor, reparand sau inlocuind produsele defecte. In cazul reparatiei, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service. Operatiunile de reparare sau inlocuire se realizeaza in cel mai scurt timp posibil, iar in cazul in care reparatia necesita un timp mai indelungat, departamentul tehnic va face o estimare si o va comunica clientului. Daca produsele nu pot fi reparate, sau durata de nefunctionare, datorata defectelor aparute depaseste 10% din termenul de garantie comerciala, la cererea clientului, produsele vor fi inlocuite cu produse echivalente sau se va restitui pretul platit de client. Garantia acopera numai defectele aparute in conditii de utilizare corespunzatoare, de catre personalul abilitat si in conformitate cu manualul de utilizare al produselor. In cazul defectarii, clientul trebuie sa apeleze la firma de service indicata de furnizor. Garantia nu acopera modificarile ulterioare, materialele consumabile si alte componente care beneficiaza de conditii specifice de garantie si nici uzura normala a subansamblelor in miscare sau a accesoriilor si pieselor detasabile. Garniturile, filtrele, cartusele imprimantelor, sigurantele fuzibile, becurile sunt considerate consumabile, iar integritatea si calitatea acestora vor fi verificate la punerea in functiune.

Garantia se pierde in urmatoarele cazuri:

  • aparatele au fost pastrate, utilizate, manevrate sau intretinute necorespunzator, contrar instructiunilor din manualul de utilizare, sau de catre personal fara instruire adecvata.
  • aparatele au fost deteriorate mecanic (sparte, zgariate etc.) ca urmare a unor utilizari sau manipulari neglijente, sau a altor accidente, inclusiv a unor catastrofe naturale.
  • asupra aparatelor s-au efectuat intervenţii de cãtre utilizator sau alte persoane neautorizate.
  • s-au utilizat alte consumabile si piese de schimb decat cele recomandate de producator.